Demi pena , dan apa yang dituliskannya; [68:1]

Saturday, May 17, 2008

selingan

Bismillahirrahmanirrahim.



Image Hosted by ImageShack.us



terasa tidak? kadangkala manusia macam ada yang terlampau sempit mindanya.
kasihan pada insan seperti ini! [oh, mungkin termasuk saya]



ISLAM syumul, sebagai satu cara hidup.
bukan suatu kongkongan bagi umatnya.
Dengan Islam sepatutnya kita rasa bebas.

dan 'izzah dengannya.
Jangan pandai-pandai gunakan peraturan Islam sebagai alasan.

Bimbang tergolong dalam kalangan orang-orang yang RUGI.
ehm, terdengar seperti saya sedang memperli mana-mana insan kah?
mohon husnuzhon. sudah tentu tidak, sebenarnya.
Selalunya, Saya menulis kerana Allah, untuk saya.

tiada niat untuk berkongsi sesama manusia,
tapi kalau mahu membaca,
yah , dipersilakan.

sudah , saya singgah sebentar sahaja. [5s]
mahu sambung ; sit and study!

Ku atur aksara perwakilan ilmu,
diatas warkah empat penjuru,
penuh perasaan,
dalam langkah padu,
menuju kejayaan!


Apa saja nikmat yang kamu peroleh adalah dari Allah, dan apa saja bencana yang menimpamu, maka dari (kesalahan) dirimu sendiri. [4:79]
Bicara-Sang-Khalifah2008

p/s ; dijemput ke blog generasiku yang tersayang. [CLICK]

0 komentar: