Demi pena , dan apa yang dituliskannya; [68:1]

Friday, December 14, 2007

lawat

Bismillahirrahmanirrahim.
---------------------------

lawat-lawatan.

barusan melawat laman yang agak popular juga lah kan; laman kawan-kawan. :) iyalah, mungkin lebih glamour disebut Friendster. Wah, sakitnya mata melihat begitu banyak perkataan N-E-W. NEW itulah,inilah. hish, gimana sih mau hilangkan? Dah 50++ NEW Friend Request tidak terapprove. Dah muak pulak tengok. Ini semua sejak saya meletakkan Maskot ESQ yang comel itu : Mr Zero, sebagai Primary Photo saya. Wah! ramai yang berminat agaknya. ;-) [ramainya alumni ESQ lah! he. he. love onesixfive] Mutaasif jiddan tidak sempat-menyempat mahu meng-approve. Cursor saya dah penat nak tekan 'Yes'.

barusan juga melawat blog orang lain. hmm, tertarik dengan sebuah blog ini. Blognya sangat kerap diupdate; suka! Kadang-kadang cerita pasal kehidupannya, family, sekolah, universiti, usrah, dakwah & so on. Tapi, setiap entri nya pasti saya dapat ilmu yang bermanfaat. *Kagum* Entahlah, saya kurang suka entri yang sungguh sungguh sungguh formal. (kurang ya, bukan tidak) Terkadang, minda rasa bosan. dia tulis tu baguslah. separuh formal. like it. Entrinya tidak membuang masa saya. oh, dan tidak ada satu entri pun dimana-mana blog yang pernah membuang masa saya. Semua saya suka. Dan saya juga amatlah berharap entri-entri saya yang kamu baca ini tidak membazir masa kamu sahaja!

barusan juga juga melawat encik calendar, oh esok XRekJ'07. bakal 'lawat-lawatan' ke Kem Kaizen pula! Tidak bersiap sedia lagi. ok, cukup! nak kemas-kemas.

Allahumma aslihli sya'ni, wa tthabbitni bilqauli tthabiti fil hayati dunya wal 'akhirah!
ameen.
Bicara-Sang-Khalifah2007


hem, kebelakangan ini agak sibuk, tapi seronok pula rasanya. Sibuk yang menggembirakan! :) Sibuk-sibukkanlah diri dengan urusan akhirat juga ya!

0 komentar: