Demi pena , dan apa yang dituliskannya; [68:1]

Monday, December 03, 2007

blog

Bismillahirrahmanirrahim.
---------------------------

Semalam saya 'ter'-buat blog baru.
oh, rumah yang ketiga!
saja-saja je. private.
siapa nak baca bolehlah bagi emel.
tapi, saya akan tetap post disini macam biasa, insyaAllah
Sebab :
Biar saya ada 100 blog pun,
insyaAllah , ini tetap rumah kesayangan saya! :-)

Saya di rumah ni dah macam cacing kepanasan tahap maksima. SEMUA AlQur'an saya tertinggal di asrama. Astaghfirullahalazim! itulah tak sabar-sabar sangat nak balik rumah. AlQuran benda paling penting pun boleh tertinggal [Peringatan Allah ni!] Sedihnya! Macam nak apa dah kat rumah ni tak ada Quran2 saya tu. Saya tak biasa lah guna AlQuran lain. Nak pergi sekolah!!!! ok, semuanya bukan alasan.

WallahuA'lam.
Selamat Berjuang!
ilalliqa'!

Bicara-Sang-Khalifah2007

http://rdzeroone165.blogspot.com [third home]

0 komentar: