Demi pena , dan apa yang dituliskannya; [68:1]

Thursday, November 15, 2007

risau

Bismillahirrahmanirrahim
--------------------------

perjalanan sunyi.
oh yah, dah lama tak recharge ESQ. patutlah. Allah sudah meniupkan rasa rindu!
terasa lama sangat dah cuti sekolah ni.
dan, terasa makin lama makin me-lagho je di rumah.
bila saya membazir masa, saya mesti akan merasakan satu
perasaan yang disebut sebagai;
r-i-s-a-u.
hati rasa tidak tenang. apa itu? risau lah kan?.
tapi, tidak pula saya berusaha berganjak dari 'program pembaziran masa' tersebut.
eyh! big trouble tu!
oh, rindu untuk beraktiviti.
(iya lah, makanya udah ga sabar mo hari sabtu!)

esok Jalinan Mesra. namanya kedengaran begitu indah ya.
tapi ternyata isi programnya sungguh lah saya takuti.
(tak seindah nama tu)
moga Allah memberikan yang terbaik untuk saya!
udahlah. takut nak senyum.
risau. sau. sau. sau. sau.
inilah kerana 3 benda ini.

Ya Allah damaikanlah hatiku!
wallahu'alam.
Bicara-Sang-Khalifah2007

udahlah aku ney, udahlah lagi ga tenang, terus nge-blog lagi?
harus banyak-banyak baca surat cinta Allah!
kamu pun sekali!

[entri bunyinya macam marah kat kamu je! hem. tidak marahkan sesiapa. cuma risau.]

0 komentar: