Demi pena , dan apa yang dituliskannya; [68:1]

Sunday, November 04, 2007

MorK

Bismillahirrahmanirrahim.
----------------------------

hem, mula2 ingat tak nak update, tapi, lepas Aliya tanya tu, heheh~ update je la ye! ;)

ok, satu lagi konflik hidup. (wah165x.. dahsyat banget sih bunyinya? hey! konflik ney lebih dahsyat tau dari bunyinya!)
Bismillahirrahmanirrahim. sekali lagi.
saya tengah serabut.
lepaskan segalanya disini!

Tarikh: 26 November 2007 - 1 Disember 2007.
pada tarikh yang sama;

Ili Syazwani has to go to :
MELBOURNE and KEM TAHFIZ 2007

Ha! macamana saya nak berada di dua benua dalam masa yang sama?
itu bermakna?
saya kena PILIH!
1) :-SSedihnya! Saya nak ke KEM TAHFIZ! saya tak nak pergi Melbourne! tak nak tak nak! Saya tak nak makin jauh dengan Al Qur'an! Sepanjang exam ni asyik dengan buku je. Saya rindu dengan bi'ah kem tahfiz. Peluk Al Qur'an sana sini. setahun sekali je pulak tu.

2) At first, I thought that the camp will be held on december (macam last year la)
so, my mum bought the ticket la.
Suddenly, di awalkan pulak! so, terPaksa la pergi Melbourne tu?. everything dah bayar!

3) NOW. i dont know what to do. I can't do anything! and no one can help me except for Allah. so, i must keep praying to Allah!
" Ya Allah, tunjukkanlah aku jalan keluarnya!"

ok, saya dah pilih.
Saya pilih Kem Tahfiz.
Tapi, kena pergi Melbourne.
Mama saya pun pilih kem tahfiz.
tapi, masalahnya dah paid for everything!.
sekian.
exam tak habis lagi.
serabut la

tawakkal-tawakkal-tawakkal!

Teringat pula kata hati sahabat alumni 165 di Indonesia. ;

" Allah lebih tau apa yang aku butuhkan dari diriku sendiri!"

oh ya........

0 komentar: