Demi pena , dan apa yang dituliskannya; [68:1]

Tuesday, September 25, 2007

geram

Bismillahirrahmanirrahim.
-------------------------------
Salam!

!@#$%^&*()
aaa! geramnya! dah taip panjang-panjang kat sini , sekali terDELETE semua!
huh! sabar jelah. bulan Ramadhan ni.
oh, *kembali tersenyum sambil menyenangkan hati sendiri*
semua perkara ada hikmahnya. mungkin ada sebab lah tu Allah tak izin saya post
berita gembira [ecehceh] yang sepatutnya saya publish beberapa minit yang lalu.
[itulah , tadi saya post lupa mulakan dengan nama Allah! *tepuk dahi*]

^__^


takpelah. bukan rezeki kamu nak baca apa yang saya tulis tadi. (kah. kah. dan kah. kes perasaan perasan melampau nih, macam la kamu nak sangat baca blog saya yang semakin lama semakin bosan ni!)

Bicara-Sang-Khalifah2007

0 komentar: