Demi pena , dan apa yang dituliskannya; [68:1]

Tuesday, August 14, 2007

fikir2

Bismillahirrahmanirrahim.
---------------------------------
Assalamu'alaykum.
ok. mari tengok apa yang saya nak ekspresi kan disini hari ini. UB2 dah habis. (dah lama pun habis!) so, sekarang ni musim dapat result. (aaaaa!)
ah! apa2pun. saya redha dengan apepun natijah imtihan yang saya dapat nanti. (tapi, tetap mengharap pada yang terbaik! ^_^)
yep! sebab saya tahu. Allah tidak semestinya memberi apa yang kita mahu, tapi, Allah memberi apa yang kita perlukan dan yang terbaik untuk hamba2Nya. jadi, saya malas nak fikir le. (ceh, mentang2 ujian je?)
-----------------------------
seterusnya , .... apa ya? hem, saya macam terfikir2 nak menyalin wajah blog saya ni. bukannya bosan. tapi, kesian pulak lah pada pengguna2 pelayar web (ceh.. budak belajar KOM la katekan!) apiserigala a.k.a firefox yg nak susah nak baca blog saya ni. (eh, nih bukan kes perasan. memang adelah~ haha..) nak explanation? hem, perkara ini adalah disebabkan keterampilan HTML blog saya ini yang memang diset tidak sesuai diview menggunakan pelayar apiserigala. (officially rename!) tambahan pula , pemilik blog ini sememangnya kurang gemar (ke benci?) menggunakan pelayar web apiserigala! tapi, fikir2 macam tak best la pulak eh? haha. tengok lah macam mana nanti. (apa pendapat anda?)
----------------------------------
lagi... oh, yeah! menggunung kerja menunggu untuk disiapkan. oleh itu, sekian wassalam dan terima kasih kerana sudi membaca blog saya yang tak seberape best. skema ke? haha. taklah sangat kan. budak nak belajar balik bahasa melayu. (anyway, english tetap best!)


"...bahagia itu dari dalam diri
kesannya zahir rupanya maknawi..."
Bicara-Sang-Khalifah2007

0 komentar: