Demi pena , dan apa yang dituliskannya; [68:1]

Thursday, June 21, 2007

campur

Bismillahirrahmanirrahim...
-----------------------------------------
Assalamu'alaykum. yeh! kembali setelah sekian lama tak blogging.

hayaati? alhamdulillah. moga hari ini lebih baik dari semalam , dan begitulah seterusnya.

ghodan? jalinan mesra. aduh! hancur ah. teruknya keputusan saya kali ini. setara pertama yang saya duduki itulah. H-A-N-C-U-R! tak dapat mengekalkan straight A's saya. inilah keputusan paling teruk yang saya pernah dapat dalam hidup.[aduh!] first time lah. teruk.teruk.teruk. apa yang saya nak cakap ya? padan muka sayalah! tak -study leklok-! amek kau,ili! keputusan setimpal barangkali dengan takat usaha saya. tapi, tetap. alhamdulillah. alhamdulillah keputusan saya tak teruk lagi kan? oklah tu. pengajaran lah. lepas ni, jihad kuat-kuat-kuat-kuat. harap Jalinan Mesra esok berjalan lancar le. [ceh~]. yelah, dah penat2 saya & classmates saya tampal petanda2 itu sekitar sekolah. harap takde ibubapa yang sesat esok! kan kan? huh~


Posters? alhamdulillah. best-best je. berhempas pulas lah. 2 minggu terakhir tu. apa yang saya dapat dari competition ni? hem. first and foremost, Teamwork! baru lah saya sedar-sedar-sedar pentingnya kerjasama antara ahli kumpulan. lagi, hem. expert sikit dah kot guna Photoshop. haha. taulah saya tak terer mane pun.


Mukhayyam? bakal tiba. 29 Jun - 1 Julai [kot]. nantilah. nanti-nanti baru cerita. lama lagi. (??)


Bangunan baru? alhamdulillah. dah siap. kelas baru tak boleh jejak lagi. tapi, tak kisah lah.


bilik saya? ^__^ lawa walaupun tak siap lagi. lawa. nak tengok? datanglah rumah saya. heheh. datang malam-malam lah. kenapa? haha. bilik saya macam cantik bila malam. ramai juga dah tengok. ada kata geli, ada kata takut. macam ada kat angkasa. huu... dahsyat. bilik yang terang bila gelap. jengjengjeng. jomlah datang.


apa lagi ya? saya? macam itu jugalah. masih yang dulu. masih rindu kat Sweden, Denmark & Germany. heheh. dan yang sentiasa berusaha ke arah yang lebih baik, insyaAllah!


"... semalam, kenangan. hari ini, kenyataan. esok? kita nantikan...^_^"
Bicara-Sang-Khalifah2007

0 komentar: