Demi pena , dan apa yang dituliskannya; [68:1]

Monday, May 14, 2007

selamat

Assalamu'alaykum! ^_^
em, rasanya macam dah lewat ya nak post pasal mothers day ni.
semalam dah karang2 dah nak post utk hari ibu tahun ini.
tapi, malang yang memang sungguh busuk baunya tibe2 je menghalang keinginan [minda + jari] saya untuk mempublish post tersebut.
simpan dalam draf pun tak sempat!
sabar jelah.
tapi, tak kisah lah lewat macam mana pun, saya dengan rasa berbesar hati dan penuh rasa sayangnya ingin mengucapkan
" Selamat Hari Ibu yang ke 14 "
&
" Happy 14th Mama's Day "
- untuk mama saya yang tersayang -
^_^
love.never.ends

"wah! kenapa serba ungu ye, entry kali ini?"
"yela, sebab mama saya suka warna ungu! ;-)"
*ehm* lagipun tengah mood habiskan buku surat ungu untuk Nuha!
[ceh ceh nadiyah, kakak awak! haha..]
*eh, one more, to farhana , happy birthday!"

"There isn't a day that you are'nt special to me , mama!"
Happy Mothers day!
Bicara-Sang-Khalifah2007

0 komentar: