Demi pena , dan apa yang dituliskannya; [68:1]

Monday, May 07, 2007

kereta

Assalamu'alaykum.
---------------------------
" Ayah ku pulang dari kota,
Ayah ku belikan kereta ,
Kereta besar warna hitam,
Boleh ku bawa ke sekolah! "

hehe. pernah dengar tak lagu ni?
yelah2. memang lah tak pernah.
ni lirik yang diubahsuai.
yang lebih kurang dengan yang ini? alah. takkan tak pernah. yang selalu jadi nyanyian budak2 tadika. [zaman dulu je la. sekarang ni budak tadika dah moden!].
tak kisah lah pernah ke tak.
ey! bestnye. tadi saya jalan2. jalan2 naik kereta.
kereta baru. [jakon nih!]
kereta apa?
toyota harrier. warna hitam.
best! eh, lupa nak cakap.
Alhamdulillah.........
Allah beri rezeki untuk keluarga saya!

eh eh,
saya tak jadi ujian pun hari ini!
ditunda ke hari khamis.
10 Mei 2007.
doa'kan saya lagi ya!
jzkk.
" wish + rio + vios + harrier - vios = 3 "
Bicara-Sang-Khalifah2007

0 komentar: