Demi pena , dan apa yang dituliskannya; [68:1]

Saturday, May 19, 2007

Jendela

yoAssalamu'alaykum.
----------------------
ehm, masih tidak lewat rasanya saya nak ucap selamat pagi! ^_^
apa khabar kamu semua hari ini? cukup tangan? cukup kaki? alhamdulillah. nikmat pinjaman masih berkekalan. iman pula bagaimana? harap , masih 'segar' juga hendaknya.
apa kerjalah saya ini update pagi2 ya? memang jarang saya update pagi macam ini. hehe.
ini saya nak bagitahu. saya tertarik dengan satu permainan ini. eh, bukanlah permainan pun sebenarnya. ini. namanya, tingkap johari & tingkap nohari. ahaha. apa pula tingkap2 ni? marilah. mari join saya di tingkap2 ini. saya pun nak bermuhasabah juga macam kq 'abyd! hehe. tapi, ini cara saya pula.dengan guna tingkap2 'hikmat' ini lah.
okeh, biar saya terangkan, ya!

kamu tekan ini untuk 'undi' sikap positif saya.
http://kevan.org/johari?name=intelchaliph


tekan ini pula untuk 'undi' sikap negatif saya.
http://kevan.org/nohari?name=Intelchaliph

jangan segan2 ya, undilah sejujur mungkin. [sesuai ke istilah undi ni?~]
undi lah. undi lah. walaupun kamu tak kenal saya sangat.
saya nak tahu je. ok? sayang semua! -sekian-
-------------
[edited]


"...To Ponders..."
Bicara-Sang-Khalifah2007

0 komentar: