Demi pena , dan apa yang dituliskannya; [68:1]

Thursday, May 31, 2007

hari-hari

Assalamu'alaykum kepada semua pemegang kalimah syahadah sekalian... hari ini. hari terakhir bulan mei2007. tak lama lagi, semester baru bakal membuka tirai! ^_^ hem, macam yang pernah saya sebut dulu-dulu [baru je sbnrnye!] banyak yeh hari-hari yang bertanda di kalendar saya di bulan mei ini. antaranya :

1 Mei - Hari Pekerja & Hari Wesak [ape yg bestnya? cuti sekolah! =)]
7 Mei - Hari Hol Pahang
13 Mei - Hari Kesihatan [saya dapatlah jadi doktor 1 hari! tak xpert pun.sikit2 tu tahulah juga. ]
14 Mei - Hari Ibu sedunia (^_^) & Hari Lahir Farhana (???)
15 Mei - Hari Belia
Hari Keluarga Antarabangsa
16 Mei - Hari Guru
17 Mei - Hari Telekomunikasi Sedunia
Hari Keputeraan Raja Perlis

haa. tengoklah itu. banyak kan? itu setakat yang saya tahu je. lain? wah. banyak2.
baiklah, sekian sahaja post saya yang bosan lagi membosankan pada hari terakhir bulan Mei 2007 ini. esok? 1 Jun 2007. yeap. To Sweden and Beyond! Selamat bermusafir buat diri saya [& family!] sendiri. harap2 sempat post lagi esok. InsyaAllah. just wait & see.
-----------------------------------
[edited]
oh ya! saya nak ucap setinggi-tinggi jazakumullahukhayr kepada kesemua 30 responden di tingkap johari dan nohari saya! terima kasih banyak-banyak-banyak-banyak. ini keputusannya SETAKAT ini :

Arena

(known to self and others)

clever, confident, idealistic, intelligent, organised, trustworthy

Blind Spot

(known only to others)

adaptable, brave, caring, cheerful, complex, energetic, friendly, giving, happy, helpful, independent, kind, knowledgeable, loving, mature, nervous, observant, patient, powerful, quiet, relaxed, religious, self-assertive, self-conscious, sensible, sentimental, shy, silly, spontaneous, wise

Fa├žade

(known only to self)

Unknown

(known to nobody)

able, accepting, bold, calm, dependable, dignified, extroverted, ingenious, introverted, logical, modest, proud, reflective, responsive, searching, sympathetic, tense, warm, witty

Dominant Traits

70% of people agree that intelchaliph is clever
60% of people agree that intelchaliph is intelligent

All Percentages

able (0%) accepting (0%) adaptable (3%) bold (0%) brave (16%) calm (0%) caring (10%) cheerful (33%) clever (70%) complex (3%) confident (40%) dependable (0%) dignified (0%) energetic (6%) extroverted (0%) friendly (33%) giving (3%) happy (30%) helpful (6%) idealistic (23%) independent (20%) ingenious (0%) intelligent (60%) introverted (0%) kind (20%) knowledgeable (30%) logical (0%) loving (13%) mature (13%) modest (0%) nervous (20%) observant (10%) organised (13%) patient (3%) powerful (6%) proud (0%) quiet (10%) reflective (0%) relaxed (3%) religious (13%) responsive (0%) searching (0%) self-assertive (10%) self-conscious (3%) sensible (3%) sentimental (3%) shy (6%) silly (6%) spontaneous (3%) sympathetic (0%) tense (0%) trustworthy (3%) warm (0%) wise (6%) witty (0%)

Created by the Interactive Johari Window on 31.5.2007, using data from 30 respondents.
You can make your own Johari Window, or view intelchaliph's full data.

Sekali lagi , Jazakumullahukhayran kepada semua yang telah memberi nilaian terhadap sikap dan diri saya sejujurnya (hopefully...) . mari lihat, apa kata mereka tentang saya? :

tiada nama anda disitu? marilah. mari buat. tambahkan bilangan responden disitu. target saya? se-ra-tus. 100 respon. haha. melampau? hem. memang tak logik sangat pun. but, nothing is impossible. tambah lah lagi. nak buat lagi pun boleh. tafaddhal! sape nak halang?

"...unforgotten memories..."
Bicara-Sang-Khalifah2007

0 komentar: