Demi pena , dan apa yang dituliskannya; [68:1]

Monday, May 28, 2007

blank


[hiasan-semata-mata]


alhamdulillah. pagi ini. masih diberi peluang untuk merasai nikmatNYA.

makin hampir. 1 June 2007.
huhu. saya tak packing apa2 pun lagi. [pemalas nya!]
semalam tukar duit from RM to Swedish Kroner.
haha. tergelak saya. buruk benar corak duitnya. duit RM juga la yang paling lawa!
apa saya merepek sesuka akal sesedap hati ni?
hem, biaselah. perkara yang sering berlaku apabila jari mempunyai keinginan tinggi untuk mengupdate, tapi, minda tidak mahu bekerjasama!
tak mengapalah. biasanya pagi2 macam ini minda saya hanya tertumpu untuk sekolah!
tapi, pagi ini tidak!
ehm, menjelangnya cuti sekolah ni, ramai rakan2 saya dah maju ye. dah ade ym, fs bla2.
kalau dalam kelas saya pun [banat la] hanya SEORANG je yang belum ade ym , fs bla2.
heheh. kelas yang sungguh moden. moga2 perkembangan teknologi ini boleh diaplikasi untuk berdakwah & so on.
kita semua kan da'ieyah ter'cantik' di dunia?

berdakwahlah. untuk Allah dan Islam.
--------------------
satu lagi,
permainan jendela saya itu masih diteruskan ya?
kamu belum buat? jomlah buat.. '
kamu tekan ini untuk 'undi' sikap positif saya.
http://kevan.org/johari?name=intelchaliph
tekan ini pula untuk 'undi' sikap negatif saya.

"...takkan rugi kalau berjihad..."
Bicara-Sang-Khalifah2007

0 komentar: