Demi pena , dan apa yang dituliskannya; [68:1]

Saturday, April 21, 2007

syukur

Assalamu'alaykum!

saya baru lepas balik dari rehlah. alhamdulillah. semuanya berjalan lancar , walaupun ada masalah sikit pada mulanya. tapi , semuanya pun nampak enjoy rehlah ini! termasuklah pengarah rehlah nih yang amatlah mengharapkan kelancaran program tadi. seronok sangat. moga segala objektif rehlah ini dapat dicapai. dan , saya juga ingin mengucapkan terima kasih kepada semua peserta2 rehlah kali ini atas kerjasama mantap yang diberikan.

& terima kasih yang tak terhingga kepada semua ahli jawatankuasa rehlah
yang banyak membantu :
.cArTa OrGaNisAsi ReHlah 2 iSlaH 2007.


Pengarah : saya.
Setiausaha : Nadia Fariza
AJK's
Peralatan & Permainan : Nadiah Hanisah
Disiplin & Keselamatan : Nadiyah Syahira
Kebersihan & Fotografi : Andi Nor Aisyah
Hadiah & Makanan : Munirah

**gambar tak upload lagi. nanti , insyaAllah , saya cerita pasal rehlah!**
**esok ihtifal! nak ambil hadiah. aaa! muka saya dah hangus. ^_^ **

".. Hayya Hayya Islah! .."
Bicara-Sang-Khalifah2007

0 komentar: