Demi pena , dan apa yang dituliskannya; [68:1]

Monday, April 30, 2007

present

i'm working hard on this.
" Campaign for Rewards "
sounds very interesting la!

' come up with a campaign promoting your town or community to tourists and pizzas for your thoughts! '

it's not just about a poster competition. it's more like.. presentation. whoa! please. presentation? i looovveee that!

ehm , are u wondering why i'm so interested?
ahaha. i enter for win. [not just that ofkos! for the experience too la.]
plus , I already know the judges' secret.
whoosh. cheating? nope.
just found it on the internet.
-----------------------------------
em , satu lagi. rasa-rasanya , sejak saya letak nasyid ni , makin ramai suka kunjung blog saya ni. wah! nasyid berhantu. eheh ^_^. killer song la tu. yang kelakarnya , ada seorang pengunjung senyap [yg tak berapa senyap sebab saya dah jejaki!] tu sanggup lawat blog saya setiap hari hanya untuk mendengar nasyid ini. wah! maka , saya dengan ini amatlah berterima kasih kepada sang khalifah yang telah mencipta nasyid ini sebestnya. dan juga terima kasih kepada UNIC kerana telah mengizinkan saya meminjam suara mereka untuk diletakkan disini , walaupun sebenarnya saya tak pernah pun minta izin dari mereka
sekian.

Between mind and fingers!
Bicara-Sang-Khalifah 2007

0 komentar: