Demi pena , dan apa yang dituliskannya; [68:1]

Friday, April 20, 2007

jawapan

Assalamu'alaykum.
saya nak sambung jawapan saya untuk entri semalam. dah lupa ke? alah... yang program 6 bintang tu lah. *ehm* well , sebenarnya takde apa2 sangat pun. cumanya , esok , bersamaan dengan 21 April 2007 , ada REHLAH 2 Islah. [kelas saya]. ini poster nye :

Image Hosted by ImageShack.us

Rehlah 2 Islah 2007
8 : 30 pagi - 3 : 00 petang
La Stella Water theme park

eheh. lawa tak? saya bukannya expert sangat pun dalam mereka2 poster ni. buat yang simple je. bagilah pendapat kamu. saya beri kebebasan untuk kamu mengkritik apa2 isi blog saya ini. itu hak kamu . tapi , jangan larang saya untuk tulis apa2 di sini. walau sekalipun tentang kamu. ini blog saya kan. saya bebas menyusun aksara di sini. eh , dah keluar topik pulak. *ehm* sambung tadi. esok , kelas saya yang best tu nak buat rehlah. bestnye. saya jadi Pengarah rehlah tahun ini. tu yang tension + busy je tu minggu ni. tahun lepas pun buat rehlah juga. so , tahun ini pun nak buat jugalah. kalau boleh every year nak buat. ^_^. tak sabarnye menantikan hari esok. nervous juga ni. tapi , harap semuanye ok je esok. saya dah plan ni dari 3 minggu lepas..
moga Allah permudahkan urusan kami semua. tawakkalna 'alallah!


"..Tepuk.Tepuk.Tepuk.Tepuk.Tepuk.Tepuk
rehlah ,
Tepuk.Tepuk.Tepuk.Tepuk.Tepuk.Tepuk
ISLAH! *clap*"
Bicara-Sang-Khalifah2007

0 komentar: