Demi pena , dan apa yang dituliskannya; [68:1]

Thursday, April 12, 2007

esok

Bismillahirrahmanirrahim.


esok , 14 April 2007.
ada Program Qiam di sekolah. insyaAllah pergi. tapi , separuh jalan je kot. sebab esok nak pergi lawatan. LAGI??? ;) hehe. jangan jeles. saya pergi lawatan 2 kali! dulu , lawatan ikut kelab saya , KRI. sekarang , ikut kelab ICT pulak. ^_^. eheh. tak sangke pun dapat pergi lawatan ni. jadi bidan terjun. sebab kawan saya itu dah bayar nak pergi lawatan. sekali , die tak pergi. jadi , saya lah orang bertuah yang gantikan dia ke lawatan esok. lagipun , ramai tak berminat nak pergi. peliknya. tak nak pergi lawatan? huhu. kalau saya suruh pergi 4-5 kali pun saya nak. haha. iyalah , bukan senang nak pergi lawatan di SMIH ni. 2 tahun sekali JE. bukan macam di sekolah rendah dulu. setiap tahun dapat pergi lawatan.


esok , insyaAllah pukul 12 malam kot bertolak. dari sekolah. sebenarnya saya tak pasti kelab ICT ni pergi mana. haha. *ikut je la*. tapi , kalau tak silap pergi sini kot :






hehe. kat mana ni? tekalah. saya tak mahu beritahu. saya sungguh berminat nak pergi tempat2 ni. macam best. *kecuali yang gambar bawah sekali*. saya dulu pun letak Kelab ICT sebagai pilihan no 1 di kertas pemilihan kelab tu. tapi , tercampak ke kelab lain pulak. tapi , alhamdulillah. ok juga lah. jadi , tunggu sahajalah. insyaAllah , balik lawatan nanti saya cerita sikit. *kalau rajin cerita banyak*. sekian. selamat pergi lawatan kepada saya sendiri! ^_^.


"... Jauh berjalan , luas pemandangan ..."
bicara_khalifahBijaksana2007

0 komentar: