Demi pena , dan apa yang dituliskannya; [68:1]

Thursday, March 29, 2007

seperjuangan

Bismillahirrahmanirrahim

Assalamu'alaykum. em , saya nak bercerita-ceriti lagi. pasal teman2 saya pulak. eheh. entah macamana pulak dapat ilham nak tulis entri pasal ini. teman. saya ada ramai teman. sudah pasti kamu juga kan?. kalau nak cerita semua disini , wah ! luar batasan logik. [ceh , macam ramai sangat je kawan2 saya ya!] tapi , inilah. saya nak cerita teman2 di kelas saya. 2 Islah yang best. hey , apa selalu kamu dengar tentang kelas saya ini? yang buruk2 je? yang baik2 je? saya rasa dua-dua bukan. kami tengah-tengah je. 50-50. kami baik ? em.. nobody's perfect. kami teruk? em , tak sampai hati pulak nak kata. sebab , kelas saya memang best pun. jadi , inilah teman2 saya..


Smiley Grad 2

2 ISLAH 2007 [banat]


Noor Sakinah - teman dakwah. [alim sangat temanku yang seorang ini.]



Ummi Najwa - teman sembang sahabat. [ selalu sembang2 najwa dalam kelas nih. eheh.]


Nadiyah Syahira - teman cubit2! [yg nih selalu cubit saya. cubit sayang katanya. yg ini juga teman jalan2 saya!]




Nadiah Hanisah- teman positif. [matang. selalu fikir 'positif'. teman ceria2.]




Nadia Fariza- teman tolong2. [suke tolong orang. baik eh? ini pk kelas saya]



Munirah - teman kerje. [em , kalau dengan munirah , insyaAllah , kerje cepat siap! aura rajinnye boleh berjangkit!]







Nurul Izzati - teman dari baby! haha. [kenal ngan izzati nih dari kecik. haha. teman tembak2!]




Khairunnisa' Bee - teman 'pandang belakang'. [she always laugh b4 i make a joke]






Andi Aisyah- teman 'kalkulator'. [minat habis dengan subjek yang namenye 'm.a.t.h.s' tu. best kalau berbual ngan aisyah ni]



Aminah farhana - teman penglipurlara. [suka sangat bercerita. macam2 la. best la dengar kisah2 'klasik' die tu]






Farhana - teman pemurah. [generous habis ni. pemurah sangat2 la.]







Afiqah - teman sayang2. [yang ini pula selalu peluk saya. teringat 'teddy bear' die kat rumah kot. heheh.]







Fatimah Zahrah - teman senyum. [selalu 'gaduh2' ngan timah nih , lps tu , senyum2 balik!]
tiada di sini - saya ! Waving


.sayang kelas saya. kelas saya best. best sangat kelas saya. jangan jeles.


eh , kejap! saya ada kelas ke? em , kelas saya belum siap pun.tengah buat lagi. dalam proses. maksudnye , saya sayang ahli kelas saya la! eheh. jangan kecil hati pula ya kalau nama kamu tak ada. kamu pun kawan saya juga. sama ada di alam maya ni atau yang nyata. yang saya susun nama-nama ini class-mates saya je. class-mates saya yang senang susah sama-sama.jatuh bersama , bangkit sama-sama juga. sehidup..tapi , semati? itu hanya Allah yang tahu.

"... Ukhuwwah fillah hubban jiddan! ..."
bicara_khalifahBijaksana2007

0 komentar: