Demi pena , dan apa yang dituliskannya; [68:1]

Saturday, March 10, 2007

i'm tagged again!

Assalamu'alaykum.
saya kena tag lagi.
by kq fathimah
jadi ,
saya nak buat lah nih.
6 kepelikan yang ada dalam diri saya.
huh.
tolonglah.
susah nye nak buat ini.
sebab saya pun tak kenal sangat
diri saya sebenarnya ini.
ahaha.
anda ?
anda kenal saya?
kenal ya?
okeh ,
tolonglah saya buat ini.
6 kepelikan saya.

Rules & Regulations:
Each player of this game starts out by giving 6 weird things about themselves. People who get tagged need to write in a blog of their own 6 weird things as well as state the rules clearly. In the end, you need to choose 6 people to be tagged and list their names. After you do that, leave them each a comment letting them know you tagged them and to read your blog!


1. suka menyendiri. ahaha. em , dilahirkan sebagai anak tunggal dan masih lagi menunggal hingga kini. so , probably , that's why i love being alone. with no one. best. i can do anything that i want to do. no one knows. just between me and Allah!

2. tak reti berkomunikasi. ahaha. tak caye eh? betul la. saya memang tak mahir. oklah , senang kata , saya nih tak peramah sangat lah. hoo.. again , i think bcoz i have no sibling. ahaha. tapi , kalau cakap kat depan tu or public speaking ke , woo! jangan cakap yang itu. itu lainla. saya suka pengucapan awam. tapi , saya memang tak peramah sangat.

3. suka berkawan dengan bende yang tak bernyawa. ahaha. eiy! jangan fikir bukan2. maksud saya , saya lebih rapat dengan komputer ini dari kawan saya. dan saya juga lebih rapat dengan tweety saya dari kawan2 saya. kamu nak tahu kenapa? sebab. kalau saya berkawan dengan manusia , mesti.... kena jaga hati mereka la , kena jaga kalam mase berbual la , itu lah ini lah. leceh kan?. kalau saya bercakap dengan bende yg tak bernyawa nih. ahaha. takde perasaan. perbualan 1 hala. oklah , itu cakap sorang2. macam tak waras. ahahah. tapi , takpe la , Allah kan Maha Mendengar.


4. kedekut. ahaha. kamu jangan ingat saya ini pemurah sangat ya. tolongla. nampak je macam pemurah. tetapi , tidak! [pelik ke tu?]


5. sya suka mengumpat dalam hati. ahaha. pelik ya? tapi , oklah dari makan daging saudara sendiri beramai2. lebih baik saya buat dalam hati je.


6. kalau saya tengah marah , saya mesti pejam mata. kejap je lah. dalam 3 saat ke. & saya suka ketap gigi kalau saya tengah marah. macam mana tu eh? macam itu lah..

eh , dah cukup 6? alaaa.. saya nak tulis lagi. tapi , takpe lah.
terbongkar banyak pula rahsia saya.
saya sangat YAKIN ,
bahawasanya ,
6 kepelikan saya ini ,
tiada sesiapa pun yang pernah tahu.
maksud saya ,
sebelum ini.
hanya saya dan Allah.
oh ,
saya juga tak suka cakap
rahsia saya pada orang.
saya tak pernah kongsi rahsia dengan orang.
seumur hidup saya.
memang saya tak percaya sesiapa pun.
termasuklah kamu.
sebab kamu manusia juga.
macam saya.
susah nak tutup mulut.
susah nak jaga hati.
susah nak pelihara iman.
dan saya memang tak yakin ,
manusia mampu pegang rahsia saya.
titik noktah.


"... bukan khayalan lagi. ini realiti ..."
bicara_khalifahBijaksana2007

0 komentar: