Demi pena , dan apa yang dituliskannya; [68:1]

Thursday, March 22, 2007

hampir

Assalamu'alaykum.

aduh!
sukan makin dekat. kira2 , rasanya lebih kurang 35 jam je lagi.
tak best betul sukan betul2 lepas ujian.
saya bukan nak mengutuk orang yang menyusun takwim sekolah itu ya!
tapi , itulah. tak sistematik langsung lah saya rasa.
nak buat persediaan sukan pun susah.
sebab ujian.
susah nak fokus.
eheh.
tapi , itu pendapat saya sajalah.
kalau kamu tak setuju ,
itu suka hati kamulah. ini blog saya.
bestnye.
esok ade 6 orang kawan saya mahu datang.
nak tumpang ke stadium untuk hari sukan nanti.
eheh. kawan saya yg tinggal di asrama itulah.
mahu datang,
katanya
nak main internet dan
nak melantak di rumah saya.
eheh.
apa itu melantak?
saya memang kurang arif dengan istilah2 seperti ini.
melantak , poyo . apa itu? haha.
alasan.
apa2pun.
warmest welcome! ^_^

alhamdulillah.
tinggal 2 kertas saja lagi.
hehe.
tapi , tinggal 2 kertas je pun.
tetap kena ulangkaji kan?
so ,
--- the end---

"... ukhuwwah itu indah ,
bila dasarnya cinta kerana Allah ... "
bicara_khalifahBijaksana2007

0 komentar: