Demi pena , dan apa yang dituliskannya; [68:1]

Wednesday, March 14, 2007

Exam lagi!

Assalamu'alaykum.

saya ade ujian isnin ini.
aduh!
takut juga.
macam susah2 silibus tahun ini.
bukan macam.
memang.
eh ,
tapi , saya tak boleh macam itu ya.
berfikiran negatif!
saya target UB1 ini.
paling tinggi 15A ,
paling rendah 12A.
insyaAllah..

satu lagi ,
takut jugak.
banyak lagi keceriaan rumah BiRU saya belum
siapkan.
alamak! habis le.Frown
harapnye kapten saya itu tak marah.
nampak macam lembut je orangnye.
tapi , garang jugak tu.
eh , bukan garang la.
firm.
[huhu.. akak jgn marah kalau saya tak siap ya!]
huh!
bersepah sungguh bilik saya.
pandang kanan ,
BiRu.
pandang kiri ,
BiRu.
ah! tapi , tak siap lagi!
banyaknye kerje saya.
nasib baik ada yang offer mahu tolong saya.
huh!

" good.girl "
bicara_khalifahBijaksana2007

ehem , cik nadiah! tolong saya buat pompom BiRu ini ya! saya buat tak cantik la. [harap2 kamu punya tak lebih teruk dari saya] tolong ya. kamu dah janji!

0 komentar: