Demi pena , dan apa yang dituliskannya; [68:1]

Wednesday, February 28, 2007

semangat BiRU !

Assalamu'alaykum.
wah , dah lama rasanya tak post disini! ^_^

kenapa?
ahaha..
Sleepy malas + out of ideas + bla2...
eh! tak patut saya beri alasan panjang2 lebar.. Zip It
ok , terus kepada isi2 post kali ini..
anda sudah baca tajuk post saya kali ini?
ehehe... kalau anda bukan rumah biru ,
jangan rasa meluat pulak baca post ini.. haha..
ini blog saya. ruang kecil saya dalam alam maya yang
tiada bertepi ini. jadi , saya punya suka le... Tongue Out
plus ,
tengah semangat sukan nih.. Running hehe..

well , semalam balik lambat..
ada apa?
ada 1st meeting AJKs rumah BiRU!
eheh..
bincang2.discuss. ofkos pasal rumah BiRu lah kan..yee
em , tak kan lah saya nak letak kat sini pula isi2 meeting..
wah2.. pecah tembelang! Sleepy
ehm.. tahun ini saya jadi AJK keceriaan rumah BiRu.. Thumbs Up
oh! dan 'mak andam' perbarisan nanti! haha...
nampaknye macam banyak tugas saya tahun ini..
bla2..bla2..bla2.. [eheh , x boleh ckp la. saya pandai simpan rahsia!! haha]
ah! kami juga ada sorak BaRU!


We are the BEST BEST BEST BEST BEST ,
The very very very BEST BEST BEST
[**surprise**]
Maju Maju Maju BiRU!


pertama kali saya dengar..
em.. terus jatuh cinta pada lagu ini! Heart Eyes eheh.
jangan salah faham.
tapi , betul ! lagu ini memang sedap..
nyanyinya ikut rentak lagu [CeLc0m] ..
alaa.. celcom!! rangkaian telefon mudah alih Malaysia
yang logonya warna BiRu tu !
haaa... ingat pun ! eheh..
mungkin kamu pernah lihat iklannya di kaca tv kan?
haa! nyanyi macam itu lah...
la la la la la la la la la la la la la la la la la la la la la la la la!
ehm.. saya tak nyanyi ya! suara aurat. Muslim Woman [eh , smiley pakai tudung? ahaha]
kamu cuba lah nyanyi sendiri!
.BeSt.

pagi tadi ,
ada latihan sukan..
latihan lontar peluru.
emm , bukan itu yang saya mahu cerita.
tapi , pewaris baru rumah biru [2007] ,
senang saya kata form one laa [banat ya , yg lain saya tak tahu]
sangat lah kurang semangat..
sungguh2 kami ajar sorak...
orang lain sorak ,
mereka senyap je.
kurang semangat!
[ehm, saya xkata TAK ye , saya kata kurang]

so , tadi , mereka pun kene lah brainwash sket dari senior2..
eh. jangan salah faham lagi.
maksud saya , mereka bagi motivasi la.. untuk adik2 ni..
so , basuh punye cuci punye basuh ,
last2... alhamdulillah. adalah perubahan juga..
saya tak kata puas hati , tapi , ok la!
mereka sungguh hebat dalam sukan! [terer sgt!]
tapi , ... emm.. tu laa..

then , balik kelas ,
kawan2 rumah lain cerita..
senior2 rumah mereka pun baru lepas brainwash kan
adik2 form one. oo..
jadi , bukan rumah BiRU saje lah ye...
tapi , semua!!
macam mana tu?. eheh.
kesian....
eh , adik2
jangan terasa pula saya kata ini ,
saya ingatkan lagi .
ini blog saya.

apa2pun..
adik2 sekalian , tunjukkan lah yang antunna ni
sebenarnya HeBaT!! comel2 , tapi semangat macam SiNga!!!
ingat tak nih ?
" putus asa xpernah ade dlm dictionary rumah BiRU ,
sebab asa tak pernah terputus!! "
so ,
SeMaNgaT!!
eheh.. [saya pula yang lebih2]

hmm.. saya selalu ingat ayat ini ,
" Kata itu Doa "
jadi.. saya nak kata ,
rumah BiRU juara tahun ini! [ameen]


"...Kami tidak pernah mengalah..."
bicara_khalifahBijaksana2007

0 komentar: