Demi pena , dan apa yang dituliskannya; [68:1]

Thursday, February 15, 2007

R.I.N.D.U

Assalamu'alaykum ,
wah2... rindunye hati pada blog nih...
ehm ,
rindu pada Allah lebihlah lagi... eheh..


nak post pasal lawatan hari tu...
eh , tangguh dulu! raya cina nanti baru post pasal lawatan!

15 Februari 2007 ,
tadi , di sekolah , ada sesi penggambaran bagi kelas2 @ SMIH
utk tahun 2006..
hmm..
rindunya ana pada 1 Thabat ('06)...
setahun yang indah , setahun yg penuh cabaran ,
setahun yg manis , setahun yg mencuit hati...
rindunya...
namun , ianya tetap
setahun yang telah berlalu....................... [feeling lah pulaks =) ]

giliran kelas ana , lepas kelas 1 Ihsan ('06)
... mase tu tgh belajar BM..
tetibe ada orang panggil.. he said ,
" Boleh ana jumpa semua orang dalam kelas nih?"..
ehehe.. kelakar = D ..
then , student2 dalam 2 Islah merangkap 1 thabat 2006 nih
pun turun lah @ dataran SMiH..
juge bersama2 dengan pelajar2 1 thabat 2006 , yg xdpt masuk 2 Islah..
rindunye!!!
suria , syahin , & fatimah.. syakirah dah pindah ke SMKA.. [ehm , feeling lagi..]
semangat2 nak ambil gambar nih..
cewah... sekali , turun bawah , tengok ade 2 lagi kelas
sebelum kami yg belum ambil gambar...
eleh... baik kite teruskan belajar jek tadi...
so , tunggu jelah giliran kami...
sementare tu , biase lah kan.. banat2 nih , kalau nak ambil gambar ,
tak tgk cermin tak sah!..eheh.. so , pergi aa tandas..
sesak tandas tu.. (haha.. sume 1 Thabat [2006] je dlm tu..)
then , pergi dataran SMiH semula... tak sampai lagi giliran kami..
hish... risaunye kami... kalau lambat2 nih ,
jawabnye mase rehat lah kene ambik gambar!
woo.. sungguh memalukan! (pinjam ayat nesah jap..)

dan........
tunggu punye tunggu....
ye , ternyata tidak salah anggapan kami...
masa rehat bermula...
dan
masa kami ambil gambar pun tiba....
pergh!! rase mcm.........
all students were starring at us...
huhu... ramai sgt pelajar kat tangga , kaki lima , koop
sume tengok 1 Thabat nih ambil gambar..
famous lah pulak rase ^_^ eheh...
tapi , cam seronok pulak ambil gambar tadi..
hah! rindunye pada 1 thabat ku sayang..................................
tidakkan luput dari kotak ingatan ini..............
sweetest memory!
okeh aa... tu je nak post4today..
hmm.. ni die.. 1 thabat 2006! (banat je la..)
banat 20 orang ,
banin 12 orang.. [jauh beza!]
guru kelas.. hanya seorang...


"....Ukhuwwah itu dihati , andai bersendiri pasti menemani , moga terus kekal abadi...."

bicara_khalifahBijaksana2007

0 komentar: