Demi pena , dan apa yang dituliskannya; [68:1]

Thursday, February 08, 2007

registered!

Assalamu'alaykum !
today , 8 Februari 2007

alhamdulillah , mase rehat sempat daftar nama ...
masuk pertandingan yg dianjurkan oleh JAPIM tu.. (rujuk post yg lepas!)
well , i've succesfully registered for pertandingan syarahan agama & tilawah AlQur'an...
ramai sangat my classmates yang daftar mase tu... bagus2 ! mari2..
rakanku... kita sama2 perjuangkan agama Allah!! =)
dan yg membuatkan ana bangge jugak dgn classmate2 ana , (ehem , bkn riya' eh!)
2 ISLAH menghantar peserta yang paling ramai sekali .. (setakat tadi tu la..)

selection of school's representator nih akan diadakan pd 24 Februari 2007 (sabtu)!
woo.. tak lame lagi tu... i've to be prepared !
pertandingan nih ade 3 peringkat ,
peringkat sekolah ,
peringkat daerah ,
peringkat negeri...
sesiape yang dah lepas peringkat sekolah tu akan dilatih secare 'profesional' di peringkat daerah
tu.. wah... macam best je eh?.. =)
ceh , tajuk syarahan pun tak pilih lagi... susah2 jugak nampaknye tajuk2 yang diberi tu..
tapi , takpe...
InsyaALLAH , I'll do my very BEST!!!!

urm , esok..
eh ,
esok 9 Februari eh?? wow! esok nak gi lawatan!!!
tak caye nye... ahah... macam balik kampung je lawatan nih..
dahlah semua tempat lawatan nye berape 'jengkal' je dari rumah nenek ana..
eheh... apepun , lawatan tetap lawatan!
harap2 best.. dan dipermudahkan perjalanan kami nanti... InsyaALLAH!

"... Kembara memburu mardhatillah! ..."
bicAra_KhAliFAhBiJaKsAnA2007

0 komentar: