Demi pena , dan apa yang dituliskannya; [68:1]

Thursday, January 18, 2007

...talking2..

Assalamualaikum..
rindu.
rindunye...
rase macam dah lama tak blogging di sini !
Kenapa?
sibuk + busy! (what's the different?)
sibuknye...
homework dah menggunung tinggi !
jadi , apa yang menyebabkan ana masih
duduk di sini ?
buang masa depan pc ??
ye ,
sifat MALAS !! susahnye nak melawan..
bila diri dah ditawan sifat malas !
huhu...
ye2.. ana perlu berjihad melawan sifat malas..
huh... what i'm babbling about?

sakitnye kepala nih...
kalau dah lama tak blogging
ooh.. ye! di sini ana nak jawab , soalan2 yg selalu or pernah ditanye
kepade ana.. (pasal blog nih la..)
Q : Selalunye , bile awak fikir isi2 nak letak dlm blog nih ye?
my A : em , selalunye fikir dlm bas... otw nak balik rumah la.. kalau weekend.. fikir je la depan pc nih..

Q : Kenape awak buat blog?
my A : entah la.. xsengaja ni.. terbuat kot! tapi , alang2 dah buat tu.. penuhkan jelah , ye tak? lagipun , kalau ana blogging , rase mcm boleh release tension aa...

Q : what do you think 'bout your blog?
my A : free & easy !

oklah , nak menjalankan tanggungjawab nih... (ahaks..) banyak lagi kerje tak siap weh..
yeye! esok nesyera , nesah & pika nak datang rumah ana... huhu..

"...Semangati ku berdiri , bila sedih hati , hingga ku tersenyum lagi ^_^..."
Bicara_khalifahBijaksana2007

0 komentar: