Demi pena , dan apa yang dituliskannya; [68:1]

Monday, November 20, 2006

Towards the end !

Assalamualaikum... wo0 ~! dah lama tak post ... rindu nye..
Masih lagi ku ingat saat itu... kilat sambar menyambar .. hujan turun bagai tiada hentinya...
dan saat itu jugalah pc ku turut hangus dimamah kilat !!! haha !! pasal tu le lama tak post nih.. pc rosak laa... hmm , dah dapat pc baru nih baru le blh post lagi... hmm , it's school holiday ! actually , baanyyaaakk sgt nak citer kat sini... something after raya la kan.. tapi , pasal terlampau banyak sangat malas lah pulak nak citer ... oklah lebih kurang macam ni le...

1. Minggu Kemanusiaan (best ! my class won 1st prize for the "cultural heritage")
2. Pertandingan Bola Jaring Amal (best ! My Group won the 3rd prize..terer gak eh? biase2.. tengok lah sape kaptennye... astaghfirullahalazim.. riak pulak ... )
3. Jamuan AKhir taHun (best ! kite siap bawak laptop dgn mini hifi nak pasang nasyid kat klas)
4. Jalinan Mesra (best ! InsyaAllah dpt naik pentas kot...)
5. Karnival Hidayah bersame UNIC (best ! ! !)
6. Minggu Tahfiz 2006 (best !)
7. Bibik balik indon ! ( ape yg best nye?? huaa.. tak best laa....banyak kerja kena buat wo0 !)
8. kawan2 datang rumah (haha ! nak jadi bibik baru ke?)

hmm , best nye last2 sekolah nih.... lots of new exciting experience !~
okeh , banyak lagi kerje nak buat nnt , kene masak , basuh baju , buang sampah +++++ bla2..
hmm , dah tak blh selalu sangat la bukak komp. nih nampaknyer.... Moga Allah terus memberi kekuatan kpd ku... wassalam

Salam kepenatan ,
Intelligent_Chaliph2006

0 komentar: