Demi pena , dan apa yang dituliskannya; [68:1]

Thursday, October 05, 2006

DeMotivateD ?? over lah...


AssalamualaikUm... well , yeah2 if u have visited my another one blog> http://uk.blog.360.yahoo.com/inspirasi_insani297 surely , you've knew what happened wif' my life so far eyh ! Well , just FYI ... I tell you , lamentably... My beloved grandfather has passed away yesterday punye yesterday ! huhu , i'm upset lah... (But , i don't know why , i did'nt cry !) ... pening ah... huhu , I am supposed to stuDy lah ! (How lazy I am??) Not still being infront of the pc and doinG whatever that i am not supposed to do! just wastiNg time jek.... I'm feeliNg ... so0O0o Al0oNe ! well , yeah , really i'm alone.. (seLayaknye berlakon crite Home AlonE 5 , takpun boleh buat lagu Mrs. Lonely for me !) Right now , i'm hearing to ' Allah Cinta MujaHid' (hahaha... try le dgr lagu nih... last2 lagu tuh ade bunyi****) ... hmm , have no idea to compost ! can anyone of you give me an idea??? haha... How come....? This is my blog , I should'nt ask anyone forgiving (forgiving?? p'kataan rekaan semate2..) me any idea~ ahaks... (Hmm , teringat pulak my friend ... I like the way she pronounced the 'ahaks' word ! So0O0o FunNy ~! heeheehee) ... Lately , I felt so0O0o : LAZY : to studY.. so0o bored (yeh , but I hope my 'boredom won't bore you..... just continue your readiNG! # ) hehe , I tell you.... (tell whouououT?) EnouGh , ILi ! Stop your nothingness-nonsense- incoherent (bla2...) words.. well , i kinda need some motivatioN...well , (how much 'well' in this post??) Just , I have to put aside my unwanted laziness !~ heehee... Oklah ,
It's the time for .. Question For Today.. (QFT??) hmm , should I type it in malay or english.... malay jelah ek.. (my mother tongue)

Q : Apakah yang anda rasa sekiranya diari (ehem2... bukan blog eh ! diari lah !!) anda di'ter' baca oleh orang lain... Apatah lagi lah kalau org yang baca itu , banyak anda umpat dalam diari anda itu..?? (waduh2 , skema benar!)

haa?? ape antum/korang rasa?? okeh , dipersilakan (kinda wajib ah !) reply my QFT nih... melalui comment , shoutbox , email : inspirasi_insani297@yahoo.co.uk , IM (add lah dulu kat YM) , hantar testi ker (addlah kat friendster) , mane2 jelah asalkan kiter boleh baca ! nak hantar surat ke.. (pergh semangat btol tuh ! takyah lah... buat lawak jek~) okeh , jangan lupa replY eh?? okeh , nak study dulu ah..

: WassaLaM :
~littlechaliph's MinD~

1 komentar:

Anonymous said...

hehe.. ni senorita Raden Qurratu`Aini... heh, adik akak yg perempuan pernah SENGAJA bace diari akak... tapi bior jelah... macamlah die faham ape yg ana tuleh dlm tuh...