Demi pena , dan apa yang dituliskannya; [68:1]

Tuesday, September 19, 2006

Today ...


19th SeptemBer 2006 , TueSdaY
Warmest GreeT !
Assalamualaikum.... yadot nup kat yrev llew hal...irah ini kan silut kilabret ej hal ke ??hala , ipat itnan eda gnaro kat mahap kalp ke.... halok2.. tsop macam asaib eja hal..... testing2.. okeh...lah , tulis mcm biase jek.. huhu , nervous nyer ! ~ esok nak ujian syafawi seh... hmm... ps2 dah nak dekat ar... huh ! Am I ready ?! Insyac(_)_) ~ Oklah nak siapkan kerja yg tak siap nih... (mestilah siapkan kerja yg blum siap , klu dah siap nak buat ape?? apo lah yg ko tulih ni ili??) oklah , tetibe ar - ruhul jadid nih.. nak study dulu lah.... (pergh , sikitnyer compost hari ni... nampak sangat takde idea... takpe lah.. asalkan compost jugak kan.... )

~ Little chaliph's MinD ~

0 komentar: